Etichete

, , , ,

Printre multe alte lucruri care mi s-au întâmplat de când nu am mai scris, mi-am dat seama că tot „golul” l-am umplut prin „căutare”. În tot timpul aista în care am lăsat…baltă blogul, am căutat. Şi încă mai caut.  Probabil şi voi. Pentru că la asta ne pricepem. Bine. Cel mai bine.

Ce?  „lucruri”. În general…

Lucruri care să ne placă, lucruri pe care le visăm, lucruri care ne atrag. Dar, de cele mai multe ori, lucruri care sunt greu de obţinut dar, în mod special, lucruri care sunt interzise.  De ce? Nu ştiu voi, dar eu le caut pentru că vreau. Pentru că simt că nu am ajuns „acolo”.

Şi când simţi că eşti departe?

Aşa cum simt eu acum? Iar, nu ştiu voi, dar pe mine când mă încearcă un sentiment din categoria „greu spre imposibil de atins”, bag căştile în urechi şi încep să dansez. Pentru că, aşa cum pe unii..muzica, băutura, sexul… îi ajută să capete încredere, acelaşi sentiment mă încearcă pe mine, dar în paşi de dans.

Ai găsit ce căutai. Punct?

Nu. De la capăt. Cauţi în continuare. Pentru că, recunoaşte…mereu, vrei mai mult.

Nu asta înseamnă să trăieşti? 🙂

Sursa foto

