Vinerea care a trecut (3 iunie), am fost întrebată „ce vreau să mă fac când voi mare”. Sună a clișeu, dar am stat câteva minute ca să ofer un răspuns. Mai mult, am stat un weekend ca să „rumeg” întrebarea. Și mi-am dat seama că ceea ce eu mi-am dorit, cu adevărat, să fac de când aveam 13 (hai spre 14 ani), este cam târziu acum, pentru că deja am ales/urmez „alt drum în carieră” (la naiba, alt clișeu!).

(SURSA foto)

Dans.

Asta am vrut. Și da, încă vreau.
Îmi vine în minte momentul în care am fost întrebată la finele liceului: „Maria, de ce nu dai la coregrafie?”. Ca să ajung acum să îmi pun singură întrebarea „De ce nu am dat?” Simplu: nu poți să faci mereu ceea ce îți place. (hm, sună a alt clișeu:|), iar motivele pentru care nu s-a putut nici pentru mine (ca, probabil și pentru alții dintre domniile voastre), sunt variate. Cu toate acestea, niciunul dintre motive nu ține și nu are loc de scuză.

Și pentru că merg pe principiul că atunci când vrei ceva cu adevărat, lupți ca să îl obții, mă conving singură că da, mi-am dorit mult să ajung să dansez, însă cred că alți factori externi au exercitat o influență asupra mea. Și, iată-mă acum, terminând Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, având ceva experiență în PR, Event Planning și New Business. De ceva vreme, încep să acumulez experiență și în tot ceea ce înseamnă Online și Account.

Am decis ca dansul să rămână o pasiune. Nu spun „hobby”, pentru că este mai mult decât atât. 🙂 Și încerc să mă agăț de tot ceea ce este legat de dans. Fie că urmez cursuri de dans, fie că citesc articole/cărți dedicate, fie că … îmi amintesc sau revăd coregrafiile pe care le făceam în timpul liceului. Drept urmare, chiar mâine voi fi prezentă la lansarea cărții „Dansul în secolul XX”, autori: Isabelle Ginot şi Marcelle Michel, lansare urmată de un splendid spectacol de dans. Mai multe detalii aici.

Aaa…era sa uit!

NU, nu regret nimic din ceea ce am făcut (în ultimii aproximativ 3 ani) sau din ceea ce fac acum, profesional vorbind. Pentru că am descoperit și descopăr pe zi ce trece lucruri care îmi plac și care mi se potrivesc. Și ăsta e un lucru MARE. 🙂

